Polityka jakości

PROMOS

to znak firmowy będący gwarantem dobrej usługi firmy na rynkach krajowych i zagranicznych, promowany przez wdrożony i certyfikowany System Jakości.

 

Strategię jakościową Spółki opieramy na:

  • dobrym zarządzaniu i nadzorowaniu całej sfery jakości w sposób systematyczny i przejrzysty, gwarantujący świadczenie usług z zastosowaniem nowoczesnych technologii, zgodnych ze światowymi trendami rozwoju techniki,
  • utrzymaniu konkurencyjności i zdobywaniu Klientów poprzez wysoką, poświadczoną jakość (uznanie, certyfikaty) oraz profesjonalny marketing.

 

Pragniemy, aby wyrazem tej strategii było:

PEŁNE ZASPOKOJENIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW ORAZ ZAUFANIE DO NASZYCH USŁUG.

 

Nasze cele:

  • współdziałanie na rynku jako preferowany dostawca usług, które wykazują wysoki poziom jakości wykonawczej,
  • osiągnięcie i utrzymanie zamierzonej jakości poprzez doskonalenie metod pracy z uwzględnieniem optymalnych rozwiązań organizacyjno-technicznych,
  • budowa wzajemnego zaufania w kontaktach z Klientami poprzez rzetelne i terminowe wywiązywanie się z przyjętych zobowiązań oraz ścisłą współpracę w drodze ich realizacji.

 

Deklarujemy:

  • ciągłe doskonalenie Systemu Jakości zgodnego z normą ISO 9001, zagwarantowane prowadzonymi planowymi auditami i okresowymi przeglądami wykonywanymi przez Kierownictwo,
  • ścisłe określanie odpowiedzialności pracowników za jakość wykonywanej przez nich pracy i przestrzeganie sposobu postępowania ustalonego w procedurach i instrukcjach,
  • dobór dostawców poprzez ocenę ich systemu jakości oraz poziomu techniczno-organizacyjnego,
  • precyzyjne ustalanie wymagań Klientów, ich dokładną analizę i udokumentowany przegląd,
  • motywowanie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników oraz rozwój ich świadomości na rzecz jakości poprzez planowe i systematyczne prowadzenie szkoleń,
  • uzyskanie całkowitego zaangażowania pracowników oraz wykorzystanie ich zdolności i doświadczenia dla osiągnięcia celów Spółki.

 

Powyższa „Polityka Jakości” jest zobowiązaniem Zarządu i zadaniem dla każdego pracownika.

 

Kraków, dnia 02 sierpnia 2011r.

ZARZĄD SPÓŁKI:

BOGDAN PRZYBEK
PREZES ZARZĄDU

KRZYSZTOF MALEC
WICEPREZES ZARZĄDU